Praktisk information – Børn

Tilmelding, optagelse og betaling.
Når du har fundet dit hold, og du ønsker at tilmelde dig, klikker du på den røde tilmeldingsknap ved siden af holdteksten som tager dig til et tilmeldingsskema. Optagelse sker i den rækkefølge, vi modtager tilmelding. Du kan vælge mellem dankortbetaling, mobilepay eller bankoverførsel.

Når du er blevet optaget, sender vi et mødekort som bekræftelse, med detaljerede oplysninger om tid og sted.

Deltagerbetalingen for hele skoleåret er delt op i to opkrævninger. Den første betaling sker ved tilmelding og vedrører det igangværende semester og de  mødegange som foreligger, og den næste opkrævning bliver sendt ud ca. en måned inden næste semester starter.

Betingelser i forbindelse med tilmelding LÆS HER

Venteliste
Skulle holdet være overtegnet, og du ikke kan finde et alternativ, så kan du alligevel gå videre med tilmeldingen, for at blive placeret på en venteliste. Det koster ikke noget. Vi vil så kontakte dig, hvis der opstår plads på holdet.

Søskenderabat
Søskende får 25 % rabat, som fratrækkes kontingentet for yngste barn. Kontakt kontoret for betaling, hvis du tilmelder en eller flere søskende.

Hvad skal du medbringe
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv.

Du skal selv medbringe lette ting, dvs. trommestikker, blæser instrument, strengeinstrument samt kabler til bas og guitar.

På vores musikproduktionskurser er det en forudsætning at du kan medbringe din egen laptop med relevant DAW installeret samt hovedtelefoner.

Lån et lokale
I det omfang der er ledige lokaler, kan deltagere på Børn og Unge øve på Rytmisk Center. Du kan låne lokaler i hele den periode din sæson er i gang. Der kan ikke forhåndsbookes, men kontakt skolens aktivitetskoordinator når du kommer, og lån et ledigt lokale:

Aktivitetskoordinator / RC’s værter
 I det tidsrum at der er undervisning for Børn og Unge i huset, er vores aktivitetskoordinator i huset, for at være behjælpelig med xxx
HER finder du tider og telefonnr. til vedkommende:

Sygdom
Vi kan desværre ikke tilbyde at undervise børn og unge, der er syge. Hvis dit barn er sygemeldt fra skolen, bedes du tage en sygedag fra undervisning på Rytmisk Center også.

Undervisningsstederne
Rytmisk Center Vest *)
Vesterbrogade 107 E, 1620 København V

*) Adgangsmulighed for handicappede. Kontakt kontoret på tlf. 33225984 herom ved tilmelding.

Rytmisk Center Øst
Øster Farimagsgade 16 B, 2100 København Ø

Osramhuset
Valhalsgade 4, 2200 København N

Kulturhuset Pilegården
Brønshøjvej 17, 2700 Brønshøj

Korsager Skole
Grevingevej 15, 2700 Brønshøj

Persondatapolitik i Rytmisk Center
En ny EU-lov kaldet General Data Protection Regulation er trådt i kraft. Det er en ny regulation, der skal sikre at dine data opbevares sikkert i vores systemer.

I forbindelse med General Data Protection Regulation, har vi opdateret vores Persondatapolitik. Her kan du læse om hvordan vi tager ansvar og beskytter alle de data vi råder over. Vi forsikrer dig at alle oplysninger, som du deler med os, forholdes privat og fortroligt.
Læs mere her: Persondatapolitik i Rytmisk Center

Oplysning om klagemuligheder
Hvis du mod forventning har noget at klage over i forbindelse med køb af kurser eller andet i vores aftenskole, bedes du hurtigst muligt henvende dig til os med din klage, så vi kan finde en løsning.

Hvis du ikke synes, vi behandler din klage tilfredsstillende, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klagen indgives her – http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse rc@rytmiskcenter.dk.